lördag 30 april 2011

41# - Mellow. Ett inlägg utöver det andra...

Idag känns det som att jag blivit överkört framifrån och påbackad bakifrån med en lastbil.
Jag måste ha blivit väldigt skadad eftersom jag drack min första kopp kaffe halvt gråtandes och jämrandes över en stackars häst i VÄRLDENS SÄMSTA DISNEY FILM!Nog är det hemskt.
Are they HIGH?!!Spirit-hästen från vildmarken, Aight?, Skämmigt så man blir förbannad.
Får barn titta på sånt?


Jag och Billy bestämde oss för att vädret var för fint för att gå ut (Såg ut så i alla fall) så vi stannade inne till kl två. Billy avdankad i soffan och jag insnöad i tv:n med många funderingar kring Hulk Hogan och killen i sweet 16, som inte så förvånansvärt var bög eftersom han hade botox och gick utklädd till britney halva avsnittet, men ändå så måste man fundera. Skenet bedrar ofta!
Alltså, vakuum i huvudet mest hela dagen tills vi tog oss ut, vilket inte var så härligt som jag trodde men allt blev så mycket klarare när man bestämmer sig för att andas.

Här tog det stopp.
Hoppades på att komma längre i mitt skrivande idag, men huvudet gör ont varje gång jag tänker...


/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar