måndag 18 juli 2011

77# - Klockan var två och hon var fortfarande en prinsessa...men nästa dag../.../

Igår låg jag och hundarna och vilade hela dagen, alltså, en hel dag spenderad i sängen, förutom tillfälliga avbrott där man måste äta och gå på toa.
Jag vet inte om det var en baksmälla som spökade eller om jag bara var allmänt slö. För jag brukar inte råka ut för baksmällor som gör så att man bara vill lägga sig under täcket och försvinna i några dagar.
Men då måste det ju ha varit premiär för det också.
Camilla fyllde 40år igår, och när släkten drar igång med fest i Gamla folkan, då är det FEST! Det var fest och det var släkt, mer behövs inte nämnas. Där alla har sina unika personligheter, som ibland kan vara svåra att hantera på rätt sätt. Speciellt när det är fest...punkt-.-'
Men förövrigt så var det ju 30plus,plus,plus...Så man kanske inte känner sig så hemma med de som inte är by blood, men jag lyckades hitta Samuel:

"Det är konstigt hur du kan dricka så många glas vin och ändå inte ens verkar full/.../"

Alltså, ja..Jag vet inte vart det tar vägen.
Fick en legendarisk baksmälla i alla fall.

Idag är saker och ting normala på sitt sätt, jag ligger i alla fall inte i sängen och undrar vad jag gör där
Även om det ser ganska lockande ut så ska jag nog ta och städa lite ifall jag åker imorgon. Vill bara komma bort ett tag.

Just nu känner jag mig ganska värdelös som människa och undrar vad jag håller på med, men jag antar att det ingår i att gå från den värdelösa till den arbetslösa, till den värdefulla på arbetsplats!??

*Suck*

Så jag har släppt ut trollsländan...Även om den inte ville flyga, så var sagan slut.

/Sanne D.Syringe
- Saknar sin Isak!

1 kommentar:

  1. Jo jag vet, det hade jag, om bilen hade blivit det, så hade jag med blivit det ;s Isch, hatar älgar :) Jaa, Jag ska försöka köra säkert :P

    SvaraRadera