lördag 19 februari 2011

21# - Cooking for dummies wanted.

Detta kära ni är slutgiltigt: Jag är världskass på att laga mat, världskass inte världsklass.
Jag anstränger mig verkligen, och har en vision av hur det ska bli, men allt blir bara skit, smakar ingenting.
"det går ju ner i alla fall".
Det är ju klart att det går ner: men hade man ett val så skulle man inte röra maten.
Jag blir faktiskt jätte ledsen.
FÖRBANNADES FÖRBANNADE!!....

Har kanske lyckats två gånger att sätta ihop en fin och god måltid. Men det var bara tur och nu när jag väl anstränger mig så går allt åt skogen.
Matlagning är nog och kommer aldrig att vara min grej, Jag får nog hålla mig till det jag kan och käka mackor istället."Mackor är för ungkarlar!" Jo tack, jag vet.
Men jag vill inte leva på min äckliga mat!

Jag saknar Isak:( Världsklass!!

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar