söndag 6 februari 2011

18# - Lugna bananer.

Sitter hemma och beställer lite stuff på internet, det 'är så det blir när man har litet att göra: Då beställer man saker som man tror kommer läka såren av total rastlöshet. Sen sitter man där med tomma börsen och gammal ost, massor av heminredning med ingen elektricitet.
Neee, Egentligen vill jag ju inte ha något om det inte kostar gratis, Men i detta fall så var det ganska nödvändigt: Upptäckte att det inte var så fint med en defekt ihop limmad plugg i ena örat och en udda spiral i andra, så jag beställde nya för hela 350kr, det är lågbudgetpluggar, så sluta klaga!
Måste ju spara resten av mina slantar till nya behövliga skor, som kommer till Sverige nästa vecka från billiga Thailand, All converse för endast 1800Baht.  Det kallar jag lågbudget på ett lyxigt sätt.

Dessa går jag faktiskt ut i snön med:

Men förövrigt så har jag inte så mycket mer att skriva, väntar bara på att min mor ska ringa så jag kan låna hennes Visa till my internet buisnessesesessses. Men fel mor ringde så nu får jag fortsätta vänta..

Hojj, vad less.
Prestations ångest!!JÄVLA BLOGG!

jävla skor!Måste frysa fötterna!
Hål i sockOrna. Kallt i lägenheten.
Se på fan! En soffpotatis! *Vinka*
Vill ha kaffe!
Orkar inte....
RAH- RAH -RAH-  NA-NA-NA-NA GAGAGAGAGAGA!
RAAAAAAAH RAAAAAAAAH! GAGAGAGA!!!

Så missade jag Hate Collision igår pga: ingen skjuts hem.!!Jävla vinter. *Snyft*

Allt är PRUTT!
Men då tänker jag bara på dom som tappade sin läsk på frasses, då mår jag lite bättre.
*Fniss*

Back to serious shit.
/Sanne D.Seeepeeerobo*Chinichiwa* ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar