fredag 6 maj 2011

44# - Där jag mötte min dröm i drömmarnas värld.

Idag vaknade jag och det var så jobbigt så att jag började blöda näsblod...
Sen bar det iväg till Haparanda med Evve och Kim.
Det var ju Ikea...Inget speciellt, bara en massa finnar och en jävla massa möbler.
Men där bland allt och ingenting såg jag ljuset i mörkret: Mitt drömsovrum på uppvisning.
Önskar att jag hade med mig mer pengar än till två handdukar och en vad det nu heter, en sån där som man river morötter på...
Då skulle jag ha köpt hela sovrummet på plats.
Men men...Är man fattig får man lida, eller vad det nu heter^.<
Förövrigt var det trevligt med lite omväxling, inte för att Haparanda är att hurra över, men sällskapet, musiken, bilen, renarna och svanarna längs vägen, Orrarna som "inte flyttar på sig", guppen i vägen och resten bidrog ju med mycket.
Lite prat och mycket tystnad. Det är tanken som räknas...

Nu har jag dock ätit alldeles för mycket socker och druckit alldeles för lite kaffe...Men de är BRA!
För jag ska trots allt och jobba ikväll, då behöver man the power of sugar, och kaffe har jag tid att dricka där.

Nu måste jag diska bort disken som jag skulle ha tagit tag i för tre dagar sen...
/Sanne D.Syringe
-"When I make this face: 0~0' It means I like it..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar