måndag 16 maj 2011

47# - Allt utöver de andra bilderna: En bilduppdatering!

En uppdatering av förra veckan etc:
Förra veckan har mitt jobb känts betydligt mycket enklare och roligare, och jag tackar för det!
Det är då tack vare Fanny och Moa som valde att ha praktik med mig på Dansai hela vackan.(Svammla hela vackan dvs!)
Och utav det så har det blivit mycket fina bilder som jag ska lägga ut, eftersom jag sa ju att jag skulle göra det och man ska ju inte ljuga, så jag lägger ut dom nu så tar det inte en vecka extra.
Det har känts som en lång väg att ta sig till datorn.

Gangstah Bench!















Josåfin och Kanittha





"Det här är en sån där "fjortis-pose""

"Det här med"

Vilka roliga inställningar jag har på min kamera...
Men det gör ju mig inte till en bättre fotograf...Pfff








More to come...
/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar