torsdag 19 maj 2011

49,5# - Jag hatar Spotify..

Spotify började som något sänt från ovan, olimiterat, skit häftigt, no charge och inga onödiga nedladdningar.
Med all musik på en och samma plats: Name it! Add it! (Så enkelt!)


Och nu har jag inga ord för min besvikelse när mina låtar försvinner för att dom bestämt sig för att det ska vara en "premium låt" eller för att jag tydligen redan lyssnat på låten 10ggr och får absolut inte lyssna på den nå mer denna månad.
Och 10timmar att lyssna varje månad!!?? Det räcker nästan inte ens till en hel dag!
Jag är besviken...
..Det finns inga fler ord.




..Jag måste skaffa Premium...


- Musiken känns bra, Varje låt ger en känsla bra eller dålig, den får oss på "humör", Vi blir "lyckliga" och det använder dom emot oss!! Vilka Psykologer!!
/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar