söndag 29 maj 2011

51# - Inget att göra, så jag måste göra allt samtidigt.

Eftersom kära Isak har åkt till Kiruna så blir jag sådär konstig, det kliar i fingrarna och jag har ingen att pilla på;)

Då måste jag slå på stort, för stort!
Jag har rensat mina garderober, för där finns mycket mer kläder än vad jag kan hantera. ( jag skulle nog klara mig på ett par byxor och en T-shirt om jag inte vore så himmla..."Materiell" eller vad man nu kan kalla det. Men trots allt så använder jag knappt hälften av de kläder jag har. Jag håller mig till det som känns bäst.)
Sen har jag plockat upp saker på vinden, julsaker som borde ha varit på vinden för länge sen, plockat ner saker som jag tyckte såg ensamma ut och ställt ut det i lägenheten.
Jag har nog inget sinne för inredning...alltså det som anses vara snyggt i "ViVilla", jag gör bara helt enkelt, det jag tycker är fint får vara och det som är fult får vara tills jag orkar göra mig av med det.
Så länge man trivs så är det ju inte hela världen hur det ser ut.

Ja..Och så har jag ju så lite att göra så att jag skriver blogg också.
Nu måste jag äta mat.
/Sanne D.Syringe

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är Sanne, riktigt huslig tycker jag. ;) Tur att du har en blogg så man kan läsa vad du hittar på trots att amn är i Luleå. För annars hade jag saknat dig väldigt mkt Mer! ;P

    SvaraRadera