söndag 8 maj 2011

45# - "Ge mig en öl...Vad som helst!"

Har jobbat kväll på Dansai ihelg och kommit hem vid 03 fredag, lördag.
Har varit mycket roligt måste jag säga. Mycket folk och mycket musik.
Är dock kanske inte världsbäst på att blanda drinkar med tanke på att jag inte läst på så mycket, men med lite träning så kan väl vilken idiot som helst lära sig. Och jag är väldigt idiot på den fronten.

Men detta har dock resulterat till att jag vaknat kl 1 idag och har sjukt ont i benen men det ska nog lite verktabletter fixa.
Har gjort det bästa av dagen och dragit chillpose på soltorget med Billy, laddat upp med hundgodis och slötränat lite på att gå lös.
Nog är jag stolt över hur smart han är, smartare än han ser ut.
men alla hundar kan ju sväva iväg någongång...


Nu ska jag slöa inne istället...
/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar