fredag 3 juni 2011

52# - Medans jag väntar...

Som jag tidigare skrev så har jag varit riktigt "huslig" som Johanna uttrycker det.
Det kanske är helt rätt...Jag har varit riktigt huslig?, Men på ett underligt sätt.
Jag kan inte göra en sak för att sen vänta med att göra nästa sak, allt ska hända samtidigt, ska det vara så ska det!! Annars är det ingen mening med att göra det.
Man vill ju inte slösa hela sin tid på att vara "huslig", så man gör det fort så man slipper det sen.

Se såhär!Har till och med fotat lite:
Det må vara väldigt osammanhängande, men jag har svårt för att lägga in bilder dagen jag tar dom.
Kanske borde börja med det, för jag fattar inte heller så mycket av det här...

Det jag menar med "huslig på ett underligt sätt": Jag råkade riva loss hela Marmor fönsterbrädan...
Alltså...Jag vet inte alls varför jag skulle gå och pilla där. underligt!

Så nu har jag ingen fönsterbräda-.-

Musiiik!!!

Kaffeeee!

ReNsa GABEROBEEN"!

Vad fint det blev!
Tvättade min strumpbyxor...Alltså det är nyligen jag kom på att man kan göra det också:
Hangin' up my hoes!


Mustasch-kampen!?


Jag är så stolt över att min blomma växer och inte dör.

Min present av Isak<3
Det är Bengt & Lotta aka Sanne och Isak.

Utslagen!

Har målat min Ikea kopp:)

svamp!


Nuuut!

Så, det var ju lite av vad jag har gjort och det var ju bra tidsföriv...
För nu tror jag faktiskt att jag ska ringa och kolla om Samuel har vaknat och tvinga med honom och köpa asfaltkritor:)

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar