onsdag 9 mars 2011

28# - Memories of murder.( Memories now murdered...)

Jag har rotat runt i alla lådor hemma nu...
Alla förutom en.
Den, precis som min förra låda fyllde jag till bredden med skriverier, teckningar och annat. Sedan tejpade jag igen den för att bära upp den på vinden och inte öppna den på kanske 30år eller något sådant. Som en tidskapsel...

För jag har ju som sagt mycket saker, men det är inte ting som en stereo eller möbler, det är saker jag gjort, saker jag tänkte och saker jag kände intryckta i lådor som sällan öppnas. Så jag tyckte att det var lika bra att förbjuda mig själv från att öppna och titta på gamla teckningar...
Det behöver jag inte göra, jag ska inte söka inspiration i det gamla, jag ska göra nytt!

Så nu har jag bara blanka papper som väntar på att bli nedkladdade...


Nää...
Ärligt talat.
Tanken var ju inte: "Tidskapsel", tanken var: "det här skitet ska upp på vinden".
Men jag tyckte väl att det var rätt så coolt med en tidskapsel, har alltid velat göra en så detta fick duga.
Men det finns säkert saker där som jag skiner upp av att se om 30år, men nu är det bara "skitlåda med skitsaker, fula teckningar och skeva visdomsord."

Vi ser ju om ca 30år.
/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar