söndag 13 mars 2011

30#! - En fågel har bajsat på mitt fönster...

Oja, På mitt fönster...
Det här förblir en uppdatering av helvetet som ligger utanför dörren, ett steg ut i snön, ett steg ut i det okända och du har startat krig, ett krig som pågått länge men är ändå en början på något nytt, en nystart där allt börjar om från början.
Där står man ensam och höjer näven till en blind som inte kan se övergreppet som sker, förstår inte vad som händer, men talar ändå för sitt.
Vem är boven? Det är det ingen som vet vi bara fortsätter slåss för det vi tycker är rätt.
Jag är inte den enda som har gud på min sida, alla har det!
Och om någon lär sig av det...det är frågan?.


Det är samma visa varje gång, du kan inte fästa en Legobit i en Duplobit men ändå fortsätter du för att övertala andra att det är rätt det du gör, hur många elchocker lilla schimpansen än får, du tror att ingen tar skada av din dumhet för gud är på din sida och alla är dina bröder, du "backar upp" men inser inte att du inte är så älskad som du tror, du är en i mängden, du är en av hundra korkade krigare som bombar sig själva med lögner.

Bäst för dig att du springer, för det är ingen som står bakom dig...
Jag kommer att fortsätta sätta ut mitt ben så att du faller, ända tills du slår dig så hårt att du vaknar upp ur den fantasi du har skapat.

Det räcker så, jag slutar här.
Redigering:Något som jag hörde i öronvrån:
"You call yourself "The king" in lack of a better title/.../"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar