måndag 21 mars 2011

32# - Tillbaka till verkligheten...och vidare...

Nu är jag tillbaka i Pajala, jag ropar men det spelar väl ingen roll, ingen hör mig och här händer ingenting?
Här springer folk omkring med skygglappar...
Jag vill inte vara här: Jag vill inte ha  skygglapp, jag vill ha ögonbindel!


Hur ska jag säga detta utan att säga för mycket eller för lite, utan att börja gråta.
Mitt Sportlov i Mertajärvis vackra landskap med Isak och hundarna har varit...Whats the word...UNDERBART!
Faktiskt! Hemresan tärde och det gjorde ont när jag kom hem...

Motoriken blev fel när jag kom hem, jag tror att jag blev ett stycke skadad av att komma tillbaka och behöva trampa i samma fotspår igen och kan inte bara ta dagen som den kommer, nu är det schema som gäller...
Jag känner verkligen för att trampa snett och gå åt ett annat håll denna vecka, klättra upp på tv-masten eller något bara för att bryta cirkeln.

Nu får det vara dags att sluta gnälla, ladda upp lite bilder och städa klart kylskåpet:(
Måste fixa kugghjulen...

/Sanne D.Syringe
-And It Breakes My Heart!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar