söndag 13 mars 2011

31# - I'm Nothing When I'm not with you...

Mertajärvi imorgon, till Isak!!!
I'm ready for motion (Promotion?)!!! NU!!
Jag skulle kunna bära iväg redan nu, springa som om det vore det sista in i det sista, FAJTAS Med hulken, om det inte vore för det där med dagarna och att en Söndag inte kan bli en måndag, en arbetsdag kan inte bli en ledig dag.
Men det skulle vara bra att vara lite samlad, I can't get to exited, då har jag en tendens att glömma saker och ting. Glömma mig själv om inte annat.

Men egentligen behöver jag inte så mycket, jag hade kunnat åka dit naken, pank och köldbiten, Det enda jag behöver är en ledig vecka med Isak mitt ute i ingenstans, far from home...

Fan vad härligt!!Nu blev jag sinnesglad...
Nu måste jag nog sova, men oj så svårt det är...
Stressa aaaav.....Pust, suck.

/Sanne D.Syringe
- Känslan som sprider sig ut i fingertopparna, så där har jag lite ont.

1 kommentar:

  1. Haha, inte vet jag om det är konstigt, har nog aldrig tänkt på det :) Har btw inte sett din kommentar förrän nu. (Suttit och spelat nu på senaste som en tok och inte haft tid med bloggen riktigt), Men vad säger man, Tack så mycket! var trevligt att få en sån kommentar :P / Elina :)

    SvaraRadera