tisdag 22 mars 2011

33,5# - What happens in my kitchen part two...

Det blev en Del två i alla fall och denna gång blev inte diskbänken full med blod, men blev istället nedsmetad med hjärnsubstans från de stackars räkorna jag blev tvungen att skala och det är ju en aning misslyckat när man råkar inhandla räkor med skal. Då får man skylla sig själv när man står där gråtandes med ett räkhuvud i handen.
Men det som sedan blev utav räkorna blev gummiaktigt men lyckat och gott.
Det måste ju vara så, alltså inte för att jag har så dåliga tankar om min egna matlagning men det måste ju bara vara så att om man känner sig äcklad och spyfärdig undertiden man lagar maten, så måste den ju bara smaka godare när man väl vågar smaka den?

Måste ju visa min kyl som jag städat för första gången sen jag flyttade in.

Nej, det är inte bara räkor och grönsaker, det vore ju inte alls kreativt.
Det är:
Vitlök, Citron, Färsk chili, Fisksås, Sesamfrön, Olja och socker MED Räkor, tomat och gurka.

Döda räkor som jag blev tvungen att döda ännu mer...
/Sanne D.Syringe
-Shrimp shredder!!!

1 kommentar: