fredag 14 januari 2011

10# - Nothing serious...

Idag känns det som en bra dag att leva, allt känns så skojjigt och fnissigt eller hur man nu uttrycker sig när man känner så?!, Jag vill bara springa runt och flaxa med armarna, Kan det bero på musiken jag lyssnar på och att kaffet smakar extra gott idag, det har jag ingen aning om, men detta är ett ytterst sällsynt fenomen.
Jag, Sanne...brukar inte vara glad? Eller glad är man väl till och från hela tiden, men har jag ingen riktig anledning att vara glad då framstår jag hellre som sur än sinnessjuk...
Men idag bryr jag mig verkligen inte, ingen kan ju se mig eller hur: då kan jag sjunga och flaxa med armarna hur mycket jag vill. I shall have no fear for the men in white. La -la-la-lolo lo lo...-Flaxa-

Hmm..
Nu hände det nått. Jag antar att min halvsovande hjärnhalva vaknade upp och upptäckte att jag inte alls är hyperglad och fixade felet...Det var ju tråkigt, men logiskt.

Då är det bara att ta sig upp på samma väg igen: -Byta låt-,-Na- na-na...-


Men förövrigt så tycker jag att det här är skit jobbigt, det känns som matte när man inte är intresserad alls...
Att skriva blogg är en konst, och efter att ha studerat lite bloggar här och där, you know, what's what, så tycker jag att vissa gör ett skit bra jobb och säkert utan och ens tänka. Så jag ska sluta tänka, var planen alltså...
Kanske slänga in en sån där lista som jag sett att vissa gjort, så bli inte sur om jag snor från någon randoms blogg, jag vet helt enkelt inte bättre.
Det är ju en bra början, har alltid gillat att fylla i listor/blanketter vad det än är för lista eller blankett, eller kanske en mina vänner bok från 1999. Och än en gång har jag ingen som helst aning om varför...men vi lämnar det så, det är nog skämmigt redan...
Men lite får man ju bjuda på.

Och jag ska bjuda mig själv på en till kopp kaffe.

/Sanne D.Syringe
- Jag var i din mina vänner bok 1999.
Hah, Silly me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar