onsdag 12 januari 2011

8# - Nej...nu kan jag faktiskt inte andas.

Jag sitter hemma och är sjuk och försöker dricka mitt kaffe utan att kvävas.
Det var länge sen jag var så här sjuk, Jag har aldrig tidigare vaknat på natten och trott att om jag somnar om igen så kommer jag dö i sömnen på grund av att jag är så täppt i näsan så att det känns som att jag andas igenom ett sugrör. Nu vet jag i alla fall hur Billy känner sig...
..Så jag kan inte förstå hur han klarar av att leka jaga med Knut, riva honom i skägget och sen springa iväg när Knut gör en mot attack, In under sängen eller lägga sig på rygg, ge upp och låta Knut slicka på hans tassar i utbyte att han får tugga Knut lite i skägget.

Och här sitter jag och har samma symptom som Billy och vågar inte göra något som är allt för ansträngande för att jag är rädd för att svimma. Så jag har ägnat min tid åt att dricka kaffe, spelat, byggt torn och förintat min fiende och försökt få bort de hemska myrkrypningarna i ryggen som jag vaknade upp med.
Så det blir nog inte att göra annat idag än att gå ut med hundarna när det behövs, resten av tiden ska jag bara slöa, men absolut inte sova för det kommer det inget bra utav, man vaknar bara upp och känner sig ännu sjukare och sugröret har plötsligt blivit lite smalare.

Nu ska jag i alla fall ta och dricka lite mer kaffe och sen kanske börja på ett av mina målar projekt bara för att ha något att göra så jag inte blir allt för rastlös och bestämmer mig för att göra det hemska och gå ut i onödan.

/Sanne D.Syringe
-I've got the fluuuuu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar