torsdag 13 januari 2011

9# - Arrrrgh!

Nej,Nu är jag allt för uttråkad...

Det funkar inte att bara sitta hemma, finns ju för fan inget att göra här. Jävla sjukdom!
Har redan snusat sönder läppen, för det är ju det enda man kan göra, dvs ta en snus när man hamnar i sådana här desperata,hemska situationer och inte nog med det, har druckit så mycket kaffe så att det bara blev äckligt, slölekt med vovvarna och till och med bara suttit och funderat i säkert två timmar på att allt är så tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra, färgat håret och lagat mat men inget känns roligt på något sätt.
Det här är inte heller roligt, kan inte sånt här svammel.
Och kallt är det också.

Vilket skit, SKIT säger jag!!



Bjuder på en liten trubadur för min egen skull...
Brabrabra om inte annat, Men det räcker inte...

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar