onsdag 26 januari 2011

14# - Målar in mig själv i ett hörn.

Här har man minsann varit kreativ, städerska och sångfågel.
Kommer hem, glider in, på med musik för att sedan måla klart det jag påbörjade mitt i självaste natten igår...
Målade klart, med det tar icke slut där.
Lite att göra, fram med trasan, öppna skafferiet och ut med skitet: Här ska torkas!

Men sen höll på att gå så långt så att jag verkligen skulle börja städa en gammal låda som har haft samma saker i sig i flera år, då insåg jag att det var väl ändå väldigt onödigt.
Så där i lådan fick dom ligga kvar i väntan på ljus...

förövrigt så har hon väl inget att säga idag heller.
Egentligen...

Har varit på jobbet i alla fall och...helt klart jobbat, men lite annat hinner man ju också med om man har tur:


Men usch!

Ja, DET ÄR VAD JAG GÖR HELA DAGARNA NÄR JAG EGENTLIGEN SKA JOBBA!
Säg det till grannen så sprider han det vidare.

argh!
/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar