onsdag 12 januari 2011

8,5# - My day in Sepia.

Eftersom jag bestämt mig för att bara sitta hemma idag visste jag att jag tillslut skulle bli så uttråkad och rastlös att jag skulle bryta det löftet, eller helt enkelt bli tokig.
Så efter att ha vandrat runt ett tag, funderat på vad jag ska göra för att hålla mig sysselsatt kom jag på idén att använda min nya kamera och ta lite bilder på vad jag håller på med här i min bunker, för jag kunde absolut inte komma på något bättre även om det säkert finns mycket vettigare saker jag skulle kunna ha gjort.
Men inte nog med det, det blev "min dag i Sepia" eftersom Sepia betyder bläckfisk på latin och därifrån kommer färgen, vilket jag tyckte var riktigt fint.
Först satt jag och var allmänt sjuk i sängen.
"Både i huvudet och i halsen" -Kim

Sen gick jag ut med hundarna innan dom skulle äta:



Mat, mat, mat.
Vill dom ha:
Knut är klar först och ägnar sig åt att titta på när Billy äter.

Sen sova.

Zzzzzzzzz
Och mer kaffe till mig i min välanvända kopp.
Spelade men blev less och hittade en rolig bild som jag skrattade åt:


Tillbaka till fotandet: Locket på min snusdosa.
Fortsätta på min teckning..
...Och läsa nr1 2011 av favorit tidning.
Sist men inte minst en kopp te och kakor^^,

Ah, Det var det. Sjukt jävla jobbigt om inte annat så det här gör jag nog aldrig om igen. Inte roligt alls, men ett mycket bra sätt att fördriva tiden på när det tar så sjukt jävla länge att ladda upp lite bilder.
Vilket skit.

Nu kanske sova lite.
God natt.
/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar