måndag 13 juni 2011

56# - Jag kunde ju inte göra det bättre själv!?

Nu har jag diskat och varit ut med hundarna. Jag är nästan glad att det är sämre väder idag än vad det har varit på hela förra veckan, för är det bra väder får man inte sådant som att diska gjort utan att bli hotad till döden om man inte gör det...
Och hundarna klarar sig bättre i sånt här väder, det är inte för varmt och inte för kallt, helt lagom så att ingen dör i värmeslag.
Sitter förövrigt och lyssnar på den enda bra låten Shakira har gjort genom tiderna: WAKA WAKA EHEH AKAKAA! WAKAAA! SKIT BRA, jag vill bara dansa, men låter bli för min egen skull...
Musikvideon är ganska trevlig också...


Idag kommer Mamma till Pajala också, skönt att träffa Mamma...
Det är det faktiskt. Känns som att jag inte sett henne på jätte länge.

Nu ska jag väl koka lite kaffe och kanske måla lite på min tavla som jag påbörjade (såklart) mitt i natten igår, jag är så himla dålig på att sova, speciellt när värkarna tränger på som man varit för arrogant för att märka tidigare...
Då tänker ni kanske att man måste ju märka om man har ont!
Men det gör inte jag när jag är upptagen med annat:D

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar