måndag 13 juni 2011

58# - Nu får det vara nog!

3:e inlägget för idag...
Men jag har ju så mycket att säga och hundarna lyssnar inte, jag har tråkigt...

Jag har sånt jävla sug på att sätta mig under nålen, det känns som att det är dags och det är dags nu!
Har bestämt mig för vad min första tatuering ska bli, vilket jag har funderat på ett ganska bra tag så att det inte slutar som för vissa andra stackare, Det blir en stor tatuering med stor betydelse.
Men båda studiorna i Piteå var fullbokade ända tills nästa sommar!! Alltså nästa år!
Det känns alldeles för länge, men man kanske har tur om någon avbokar...

Förövrigt så vill jag inte att vem som helst ska ge mig en livslång tavla på kroppen, det hade ju känts skit om den blir ful och jag måste leva med det. Så jag kanske får vänta tills nästa år i alla fall.
Jag hoppas dock inte det.
Men under tiden så får jag väl fortsätta rita upp exempel, bara exempel! För det är något jag vill att tatueraren ska fixa till i så fall, för jag känner inte för att ha mitt eget motiv för det är något jag säkerligen skulle bli less på, jag blir aldrig riktigt nöjd men det jag gör själv."jag skulle ju kunna prestera bättre.." Tänker jag alltid.
Men blir det riktigt bra och om jag lyckas hänga upp den på väggen och se den varje dag i en månad, då är det kanske något jag skulle kunna tatuera. Man måste ju kunna stå ut!

Så magsikt vacker!
Klicka här och läs allt annars slår jag dig!
Så jävla häftig på alla sätt och vis!

Nu ska jag ut med hundarna, sen skissa lite och se hur det blir...
Detaljer, detaljer detaljer!

Älskar dig isak!<3
Om du läser det här så vill jag att du kommer hem, det är så tråkigt utan dig:)


/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar