torsdag 16 juni 2011

59# - In the solitude of my home...

Nu har jag kommit hem efter en trevlig promenad med Evelina, Dallas, Billy och Knut...
Jag fick skavsår på vägen och väskan tyngde ner min axel så mycket så att jag trodde att den skulle hoppa ur led. Men annars var det en välbehövlig promenad för både mig och hundarna som jag nog inte hade tagit i första taget om inte Evelina hade ringt mig.

Det är skönt att vara hemma och ta det lugnt, men det är lätt hänt att jag bara fastnar och sitter och tänker på hur tråkigt det är att vara här ensam, men så kommer jag på att jag har mycket att göra för att fördriva tiden...Även om det inte heller är så roligt, men det är roligt att få saker gjort så kan man beundra det sen...

Nu har jag i alla fall fått i mig lite kaffe och funderar på att inte bara sitta och fundera, utan ta och fortsätta att måla på mina Loppis fynd som jag hittade när jag, Sonja och Elina var på Loppis runda i Pajala.
Så jag ska nog göra det, eftersom det är lite brist på annat att skriva.
Jag skulle lägga upp lite bilder på vad jag gjort, men det funkade inte av någon konstig anledning, så jag får göra det senare.

Jag tror att jag inte lyssnar lika mycket på något annat, jag har lyssnat på det så mycket så jag inte kan lyssna på det längre...Jävla Spotify!

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar