måndag 27 juni 2011

65# - Kiruna

Jodå, här sitter jag i Kiruna och funderar på att finna min väg till stan, även om jag har varit här och vandrat runt för flera år sen så kan jag inte minnas någonting, endast några byggnader som jag känner igen och sådana där småsaker som inte hjälper en för fem öre, så jag får utgå från Isaks förklaringar och jag hoppas verkligen att jag inte tappar bort mig.
Isak är nämligen och jobbar och har med Billy, så jag har ingen att föjla efter när jag tvivlar på mitt eget omdöme och står i en korsning.

Vi får ju se hur det går med detta, skriver jag inte på ca två veckor är det dags att börja leta efter mig!! hah, skämt åsido.

Förövrigt så känns det skönt att slippa Pajala ett tag, även om Isak jobbar och det kanske inte finns så mycket tid till annat så är det ändå skönt med nya vyer som man kan utforska, och på bästa sätt genom att tappa bort sig själv:)

Och sen vill jag hälsa till Kim att Kiruna inte är skit på något sätt, inte vad jag har upptäckt i alla fall.
Och om jag blir en Kirunabo, så tvingar jag dig att komma och hälsa på...annars!!

Nu ska jag...göra något och sen bege mig ut på stan.

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar