torsdag 23 juni 2011

63# - Solen ler mot dig!

Nu har det äntligen slutat regna och solen skiner lite blygsamt över det som gud glömde...
Det är väl på tiden att det händer, och att det händer något för den delen.
Vid det här laget känns det inte som det dummaste att hålla sig i Pajala ett tag till.
Det är väl inte så dumt, man har ju för det mesta bara otur med humöret när man diskuterar om hur bra Pajala egentligen är.
I helhet är det vackert, mysigt och det känns som hemma såhär på sommaren.
Det är här jag har slutat skolan, det är här min "historia" finns och det kommer alltid vara hemma vart jag än tar vägen.
Jag vet inte hur jag ska fortsätta...
Det som ville sägas är sagt.

Nu skriver jag nog inte på ett tag igen, det hoppas jag faktiskt.
För det är beviset på att jag verkligen har något vettigt att göra.
Nu är Isak hemma och här för att stanna i mer är en vecka i alla fall:)
Det är så obeskrivligt härligt...<3

Så att jag slutar här.

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar