torsdag 30 juni 2011

70# - Tweek under pressure.

God morgon..eller god vet jag väl inte. Jag har ont i vänster fot och vänster hand av någon konstig anledning och är trött som bara den. utöver det så är det väl en god morgon, solen skiner i alla fall och jag har tänkt att titta mig i spegel snabbt så att jag ser anständig ut och sedan bege mig ut på stan idag igen och byta en ring till en lite mindre storlek som jag köpte till Isak igår på en affär som heter KK Assesoarer.

Igår var det den såkallade "lill Lördan", vilket jag aldrig har förstått, men det är antagligen Lördag på en Onsdag då man kan öppna en öl, en till och en till utan att känna dåligt samvete, för det är ju trots allt Lördag?
Så jag och Isak gick och åt pizza på La Guna och sen for vi till...vad fan hette det där stället nu igen-.-'
Landströms var det visst, där vi tog en öl och en Cider, en till öl osv med Isaks kompis och hans flickvän. Men dock inte "för mycket", bara just så att stressen av allt folk som sprang fram och tillbaka försvann.
Förövrigt så var det riktigt trevligt, mycket folk och fin ute servering (Fast det började dock att ösregna.), det skulle jag absolut kunna göra om.

Idag är då start dagen för Kiruna Festivalen och jag befarar att det är väldigt trångt på gatorna. Jag gillar inte att trängas med folk, jag blir otålig och väldigt stressad (precis som på Pajala marknad), jag blir som Tweek när situationen blir väldigt påträngande, men jag ska nog klara av att ta mig ut i alla fall.

Det påminner mig om att jag kanske ska ta mig en kopp kaffe innan jag går någonstans. Det känns väl behövligt.

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar