fredag 17 juni 2011

61# - Inramad i betong.

Jag var så glad när jag kom hem med ny inhandlade krokar och äntligen skulle få upp mina grönmålade renhorn i hallen.
Men upptäckte att alla väggar är i betong och inte en enda krok ville fastna i väggen, den bara böjde sig hur försiktigt jag än försökte banka och skruva in den.
Så det fick bli så att jag än en gång fick ringa Pappa om hjälp, för jag vill verkligen ha upp dom nu så att jag sen kan börja rensningen bland mina smycken.
Pappa är ju inte världens snabbaste människa, säger han 5minuter så är det en timma och det får man räkna med...
Så jag får väl vänta, men jag har så otroligt dåligt tålamod. Har jag bestämt mig för något så ska det helst av allt ske direkt, annars har jag en tendens att ge upp...

Men förövrigt så har jag redan börjat bli uttråkad, så jag måste hitta på något snart annars limmar jag fast hornen i väggen!

Varför ska allt vara gjort i betong? ...det är så..stelt och himla onödigt! Dom vill bara inte att man ska hänga upp saker på väggen antar jag, men då får dom ju skylla sig själv med tanke på att jag rycker bort fönsterbrädor istället.
Hellre det än hål i väggen?

Äh! Tillbaka till rastlösheten och vidare....!


/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar