måndag 13 juni 2011

57# - Statistiken??!

Hah!
Nog är man lite halv korkad.
Kollade om det fanns något annat vettigt på min Blogger och snubblade över något som heter statistik, har jag statistik?
Tydligen! Jag trodde inte att någon läste min blogg...Jag trodde helt enkelt att jag skrev till mig själv i ensamhetens sinnessjukhet!
Hela fem sidvisningar idag!! Visst dom kanske bara har råkat trycka på en länk och hamnat här, men ändå!
Det är jätte roligt att vissa faktiskt läser det intressanta i det ointressanta...
Tack"!

Sen skrattade jag lite till när jag såg genom vilka sökord folk har hittat min blogg:
Dröm om att blöda näsblod.

Vad betyder Derp?
Mahatma Gandhi.
Gandhi.

Och såklart sdsyringe!

Det var det roliga för idag...troligtvis!

/Sanne D.Syringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar