torsdag 30 juni 2011

71# - Yawn!

Nu har jag varit på stan med Billy, men bara en snabb sväng, för det har varit så varmt så Billy har inte orkat gå och jag har varit tvungen att bära honom titt som tätt, så att jag slutar orka.
Sen har vi varit till Ica Kvantum och handlat, så nu har jag lagat mat också. Jag blev ju i alla fall jävligt mätt och sen tänker jag inte säga mer än att jag inte är någon speciellt bra kock. Men det gick att äta i alla fall.
Vi får ju se om någon annan vågar äta min mat.

Billy ligger redan helt utslagen på soffan så jag funderar på att göra detsamma och lägga mig ner en stund.
Jag förstår själv inte hur jag orkar...Jag borde inte orka.
Men sen när Isak har slutat så ska vi nog gå till Festivalen, så det är nog bäst att jag vilar en stund, annars lär jag somna på en bänk, mitt i centrum eller förhoppningsvis inte i en karusell. (tror dock att jag skulle spy om jag ens satte mig i en sådan.)

/Sanne D.Syringe
Jag hatar stadstrafik. Dom kör hellre över mig på övergångsstället än att bli 2 sekunder sen.

Fingret åt dom!!

1 kommentar: