tisdag 28 juni 2011

67# - Slut på batterierna.

Nu har jag varit ute och hängt upp lite kläder som jag har tvättat i brist på annat, och i brist på trosor. Så nu ska jag nog klara mig hela veckan.
Jag hoppas bara att det inte börjar regna...
Man kan tydligen inte lita på vädret här, det sägs ju så.
Ena stunden skiner solen som aldrig förr och nästa stund öser regnet ner..blåser gör det ju alltid, men ibland märks det knappt, otroligt nog:)

Jag funderar på vad jag ska göra här näst...
Batterierna är slut, både i kameran och i mig.
Men det varierar...alltså mina batterier. Jag är som en dålig kamera som funkar hur bra som helst, men sen slocknar den lite då och då och ingen vet varför. Så man kastar kameran och köper en ny även om det bara var batterierna det var fel på.
Jag måste nog byta mina genom att vila, men jag känner inte riktigt för det.
Jag vet inte vad jag känner för...För nu har jag diskat, ätit, varit ute, tvättat kläder och fotat mig själv i brist på annat, fast då tog batterierna slut..
men jag lyckades få in bilderna på datorn i alla fall och har lagt till lite Sumi-e, Det är nog mitt favorit filter på photoshop...
Att man kan ha ett favorit filter! Men det är ju fint det också^^

Todays Sanne D.Syringe "Looki?" :
Sumi-E
Jag är ju så söt i den här klänningen.
Vem skulle kunna tro att jag är ett dödspyre?


Min "Looki" är nog inte något som kommer visas varje dag...
För vem fan bryr sig om vad jag har för kläder? och jag bryr mig precis lika lite som andra borde bry sig.
Men i brist på annat, så varför inte.

Det är sånt man gör i brist på saker att skriva (Varje dag? Det kan inte vara sant.), och jag vet själv att jag inte alls är intresserad av dessa bloggar med "såhär ser jag ut idag" och inget mer skrivet, Då kan man nog lika väl nöja sig med en Bilddagbok så kan dom som vill gå och ta reda på hur du ser ut.

Visst,visst..."Du behöver ju inte läsa min blogg om det är så ointressant!"
Men detta betyder inte att allt är ointressant.
Detta betyder att jag är mer intresserad av hur din hjärna ser ut varje dag, mer än hur intresserad jag är av hur du ser ut.

Men det handlar ju alltid om en smaksak, eller rättare sagt: Intressesak?

Nu ska jag nog vila och sen kanske gå på stan om jag orkar^^,

/Sanne D.Syringe
- Dressed in a garbagebag, det vill jag se!

1 kommentar: