tisdag 28 juni 2011

68# - Nyladdade batterier.

Jag känner mig som en helt ny människa!
Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas vila, för jag ville ju det så gärna och då får man oftast inte som man vill, Men sen vaknade jag som om jag aldrig hade somnat och insåg att jag hade sovit i hela två timmar.
Nu känns det som att jag aldrig varit piggare, som om jag aldrig behöver sova mer. Den utvilade känslan är den bästa känslan!

Så nu snart så ska jag gå och möta Isak och Billy, känns som att jag skulle kunna springa dit och tillbaka nu utan problem, och det är inte en kort väg vill jag säga. Men i alla fall...Allt för min Isak, kan inte vänta längre.
Känner mig peppad...och hungrig. Till Statoil för lite färdkost kanske.

God morgon och god kväll!
/Sanne D.Syringe

1 kommentar:

  1. ja jag gillade också det, speciellt de där blommiga tyget ^^ jo jag hoppas det blir bra där och att jag någon gång blir färdig med det, känner mig slö när det tagit så lång tid:P

    vad du var söt på dina bilder förresten :)

    SvaraRadera